Hogyan rendezhetem a tartozásomat?
A számlabefizetés módjairól itt tájékozódhat.
Ha segítségre van szüksége a számlájának értelmezéséhez, a számlamagyarázatot itt találja.
Szeretné látni számláit, vagy intézni ügyeit?
Vegye kézbe saját ügyeit, amit kényelmesen otthonról intézhet Online ügyfélszolgálatunkon.
Irányelveink a követeléskezelésben
Mi történik, ha nem rendezem a tartozást az esedékességig?
Kapok egy kikapcsolási felszólítót és hálózati értesítőt
Ezek az értesítők tartalmazzák azokat a napokat, amelyen a kikapcsolás megtörténhet. Több napot jelölünk meg tájékoztató jelleggel, de fontos, hogy ezek közül akár már az első napon is sor kerülhet a kikapcsolásra.
Ahhoz, hogy a kikapcsolást elkerülje, kérjük, hogy minél hamarabb, de legkésőbb az első kikapcsolásra megjelölt napot megelőző munkanap 15 óráig igazolja a befizetését. Ezt különösen akkor ajánljuk, ha a befizetés az első kikapcsolási napot megelőző 7 napon belül történt.
A felszólítás költségeit növelik a behajtási eljárás költségei (felszólítási díj, kamat, ki- és visszakapcsolási díj).
Kérjük, fizesse be a kikapcsolási felszólítóban szereplő fizetendő összeget.
A fizetési módokat ezen az oldalon találja.
Megtörténik a kikapcsolás
Mit jelent a kikapcsolás?
Otthonában megszűnik az áramellátás, ezáltal a komfortérzet jelentősen romlik (meleg víz, esetleg fűtés hiány léphet fel, TV, hűtő, egyéb elektronikus készülékek nem működnek)
Mit kell tennem, hogy visszakapcsoljanak?
- Ki kell egyenlítenie a lejárt esedékességű tartozását és ki kell fizetnie a visszakapcsolási díjat is (amely jelentős többletköltség, áram esetén 40 339 Ft).
- Kérni kell a visszakapcsolást a fenti befizetések igazolásával. Ezt leggyorsabban és legegyszerűbben emailben a befizetesigazolas@eon.hu címen megteheti meg. Igazolását e-mailben már okostelefonról is azonnal át tudja küldeni, csak annyit kell tennie, hogy a telefonszám helyére beírja a befizetesigazolas@eon.hu e-mail címet. Erről információt a lenti leírásban és a videóban talál, illetve egyéb elérési csatornáinkat megtalálja az ’Elérhetőségek’ -ben.
Nézze meg, hogyan küldheti el egyszerűen és gyorsan, a telefonjáról a befizetés igazolását!
Befizetés igazolás menete SMS-ben
Megtörténik a visszakapcsolás, ha a feltételeket teljesítem
Időben ez mikor történik meg?
- A visszakapcsolás a fenti feltételek teljesítését követően nem azonnal, de 24 órán belül megtörténik.
- Visszakapcsolás megrendelése esetén kérjük ügyeljen arra, hogy minden olyan berendezése, készüléke legyen kikapcsolt állapotban, ami esetleg tűz- vagy balesetveszélyes lehet.
Mi gátolhatja meg a visszakapcsolást?
- A szerelőink nem tudnak bejutni a visszakapcsolás helyére
- Egyéb műszaki hiányosság esetén
A visszakapcsolási műszaki kritériumait itt találja.