Kíváncsi vagy, hogy hol tart az ügyed?

2018.09.14.


Szeretnéd tudni, hogy hol tart a bekapcsolási igényed feldolgozása? Esetleg a háztartási méretű kiserőműved engedélyezési folyamata? Kíváncsi vagy, van-e az E.ON-nál olyan tartozásod, ami okot adhat a kikapcsolásra? Az új folyamatkövető tájékoztató rendszerünkben mostantól Te is megnézheted.


Szeretnénk mostantól az ügyfeleinket még az eddigieknél is jobban és pontosabban tájékoztatni, ezért elindítottuk az egyes folyamatokat nyomon követő online szolgáltatásunkat. Mostantól kényelmesen, bármely napszakban online tájékozódhatsz Te is, hogy hol tart az ügyed és mi a következő lépés. Azt is megnézheted, hogy elindult-e egy olyan felszólítási folyamat, aminek a vége akár kikapcsolás is lehet.

 

Elindult-e a tartozásod miatt a felszólítási folyamat?


Az egyik legfontosabb újítás, hogy mostantól pár kattintással meg tudod nézni, hogy van-e az E.ON felé olyan lejárt tartozásod, ami miatt már kiküldtünk neked fizetési felszólítást, vagy ami miatt esetleg már el is indult a kikapcsolási folyamat. Jó tudni, hogy nem csak az energiadíj tartozást mutatja a rendszer, hanem bármely más termékünkkel kapcsolatos esetleges tartozásodat is (pl. E.ON Otthonangyal, E.ON ÉletEnergia, stb.)

 

A belépéshez meg kell adnod a

  • felhasználó azonosítódat

  • a folyamatazonosítóhoz a szerződéses folyószámlaszámodat. Ezt a számlán a számlarészletező bal felső részén a vevő adatai alatt vagy a csekk feladóvevény részén a megbízás (befizetés) jogcíménél találod.

     


FIGYELEM: Amennyiben nincs olyan tartozásod, ami miatt elindult volna a felszólítási folyamat, akkor az az üzenet lesz látható, hogy „Önnek nincs nyomon követhető folyamata vagy hibásan adta meg a kért azonosítókat!” 


Hol tart az áram bekapcsolási igényem, hol tart a háztartási kiserőmű igényem engedélyezése?

Nem csak az esetleges tartozásodat tudod lekérdezni az új rendszerünkben, hanem azt is megtudhatod, hogy hol tart

 

Ehhez is két adatot kell csak megadnod:

  • Felhasználó azonosítódat

  • Igénybejelentési számot.
     

     

 

 

Ennél kényelmesebben és gyorsabban nem tudnál utánanézni, hogy hol tart az ügyed. Mindössze pár kattintás.  Próbáld ki Te is!

A kényelmedért tesszük
 

Ezek az új fejlesztések is annak az intézkedéscsomagnak a részei, melyek mindegyike azt célozza, hogy mostantól Te is gyorsan, kényelmesen, a technikai fejlődés adta lehetőségeket kihasználva intézhesd az ügyeidet nálunk.
 

Néhány hete jelentettük be, hogy megkezdtük új kisfeszültségű üzemirányítási rendszerünk éles tesztüzemét, amelytől szintén gyorsabb hibaelhárítást és ügyfélélmény-növekedést várunk.
 

Az eddig elérhető fizetési módok mellett bevezettünk még egy új számlabefizetési lehetőséget is az online ügyfélszolgálatunkon belül: az egyedi linkes fizetést.
 

A Facebook oldalunkon, illetve a Messengeren pedig az ügyfeleink, követőink és érdeklődök üzeneteit nyár közepe óta Boti, egy a beérkező kérésekből folyamatosan tanuló chatbot fogadja és válaszolja meg, a nap 24 órájában rendelkezésre állva.