Újabb kényelmes fizetési mód az online ügyfélszolgálatunkon: „egyedi linkes fizetés”

2018.09.06.


Ügyfeleink kényelme az első számunkra, ezért az eddig elérhető fizetési módok mellett bevezettünk még egy új számlabefizetési lehetőséget is az online ügyfélszolgálatunkon belül: az egyedi linkes fizetést. Próbáld ki Te is!

Ha regisztráltál már az online ügyfélszolgálatunkon, feliratkozhatsz emailes értesítésekre is, többek között arról,

  • ha elkészült az új számlád,
  • vagy fizetési emlékeztetőt is kérhetsz tőlünk emailben – ezzel is segítünk elkerülni, hogy hátralékod alakuljon ki.

Ennél a két levélnél bevezettünk egy újítást, amelynek célja, hogy még könnyebbé tegye az életedet. Mostantól ugyanis, ha emailt kapsz tőlünk, pár kattintással befizetheted a számládat, anélkül, hogy be kellene lépned az online ügyfélszolgálatunkra.

Miért kényelmes ez az „egyedi linkes fizetés”?

Bejelentkezés nélkül, az emailben érkező linkre kattintva online fizethető az aktuális számla, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro bankkártyával.

A link egyszer használható. Ha a fizetési folyamat megszakad, vagy nem sikeres, akkor a link újra használható egészen addig, amíg a tranzakció nem sikeres. Az E.ON a sikeres fizetést követően a felületen és e-mailben is tájékoztatást küld a fizetés sikerességéről.

 

Jó, jó, de a bankkártya adatait akkor is be kell pötyögni, nem?

Igen, legalábbis először mindenképpen. A Simple Pay online fizetési szolgáltatás azonban lehetőséget biztosít a kártyaadatok megőrzésére, így egy következő fizetés alkalmával nem szükséges ismételten megadni azokat.

Ennél kényelmesebben, gyorsabban és biztonságosabban már szinte nem fizetheted be a számládat. Mindössze pár kattintás.


Próbáld ki Te is! Ha eddig nem tetted meg, regisztrálj most az online ügyfélszolgálatunkon!