Z és Y generáció generáció szerint vonzó munkahely az E.ON

2017.09.29.

Egyetemisták, pályakezdők, valamint a Z és Y generációt jól ismerő cégek munkatársaiból álló szakami zsűri mérlegelt és döntött, hogy melyek a fiataloknak legvonzóbb cégek Magyarországon. A megmérettetésen az E.ON Hungária is indult  a frissdiplomásoknak szóló tehetségprogramunkkal, és előkelő helyezést, bronz fokozatot ért el.

A szavazási kampány során félmillió embert elérő Zynternship Awards csapata – a HR Innováció díjas Colibri Internship Awards utóda – a legjobb gyakornoki programokat díjazta a kiválasztási folyamat, a gyakornokok elégedettsége és a hosszútávú fejlődési potenciál mentén.

Több mint 6000 szavazat alapján, a Z és az Y generáció véleményét is mérlegelve választotta meg a legjobb gyakornoki programokat kínáló, a pályakezdők számára legjobb választást jelentő cégeket a Zyntern employer branding szakértői csapata. A 25 tagú szakmai zsűri és a közönség, valamint az S. Oszkár csapata is döntött a díjak sorsáról.

„A közönség szavazatai alapján a fiatalok számára a legfontosabb szempontok a munkaadók értékelése során a szakmai fejlődési lehetőségek, a strukturált mentor és buddy programok, valamit a rugalmasság a munka és a magánélet, illetve a munka és a -tanulmányok tengelyen” – mondta el Barathi Tamás, az egyik legújabb újgenerációs állásportál társalapítója.

A Zyntern új generációs állásportál 3 hónapja indult felületén eddig 4200 Z és Y generációs fiatal regisztrált, akik eddig 400 cég profiljával ismerkedhetnek az oldalon. A mintegy 200 munkáltatói videót felvonultató weboldal segítségével eddig 170 pályakezdő nyert felvételt a Zyntern-nel együttműködő vállalatoknál.

A szakmai zsűrit többek között az Aisec, az Amerikai Kereskedelmi Kamara, az Assessment Systems, a BCSDH, a Bindermann, a Black and Wolf, a Budapest Business Club, a Coachingpoint, az Effemine, az Estiem, az Evolution Group, a Felsőoktatási Diákszervezetek Egyesülete, a HBA, az ISEEQ, a Kelly Services, a Nők a Tudományban Egyesület, az S. Oszkár Egyetemista, és az &U Magazine munkatársai alkották.

A győztesek:

Bronz fokozat:
Celanese
Epam
E.ON Hungária
Henkel
Karrier Hungária

Ezüst fokozat:
Accenture
BDO
British American Tobacco
Continental
K&H
KPMG

Arany fokozat:
Bosch
Budapest Bank
Eaton
Nestlé
Unilever
Vodafone

Közönség díj:
III. Bosch Csoport
II. Vodafone Magyarország
I. Budapest Bank

S. Oszkár Egyetemista különdíj:
Accenture

A Zynternship Awardsról
A Zynternship awards célja a cégek bemutatása mellett a legjobb gyakornoki programok díjazása is. A mérlegelt szempontok közé tartozik a gyakornokok kiválasztási folyamatának értékelése, a programban résztvevők elégedettsége, illetve a hosszútávú fejlődési potenciál. A zsűri döntése mellett a győztesek megválasztásában szerepet kap a közönség is, vagyis a gyakornoki lehetőségekre pályázó fiatalok.

A Zyntern újgenerációs állásportálról
A Zyntern.com az Y és a Z generáció számára kínál új generációs álláshirdetési platformot, melynek segítségével egyszerűbben elérhetőek a célcsoport igényeinek megfelelő hirdetések. A weboldal gyors és egyszerű visszajelzési lehetőséget biztosít, segítségével a munkáltatók azonnali kapcsolatot teremthetnek az álláskereső fiatalokkal. Az egyik legújabb hazai siker startupot úgy is emlegetik, mint a magyar LinkedIn vagy az álláskeresés Tindere, az említett felületekhez hasonló felhasználói élmény miatt.